Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2013 Pazar

Limonlu Tatlı

Bu çok ama çok hafif tatlının tarifini  burada buldum. Blog adresini, mutlaka denenmeli diye,  yer imlerine eklemiştim, bugüne kısmetmiş. Şaka gibi; kolay, sade ve lezzetli.
Tarifin orijinalinde yağ oranı yüksek yoğurt kullanılmış, ben süzme yoğurt kullandım. 400-450 gr süzme yoğurdu 100 gr toz şeker ile karıştırdım, sonra bir limonun suyu ve ince rendelenmiş kabuğunu ekledim. Bir paket kedi dili bisküvilerin yarısını  bir borcam kabı dibine yerleştirip üzerilerini yoğurt kreması ile kapladım ve kalan kedi dili bisküvileriyle kapattım. Geri kalan kremayla üstlerini kapattım ve tadaa: bitti. Elbette, tatlıyı bir gece buzdolabında bekletmek gerekir ve  hepsi bu kadar.  Kolay ve hafif, canlandırıcı limonlu serinlik. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder